van Puente la Reina naar Logrono, 72 km

30 juni 2017 - Logroño, Spanje

Na een koude nacht (Marian, wat zou ik graag lekker tegen je aankruipen) en een sober ontbijt in de herberg, gaan we extra warm aangekleed op pad. Een gure westenwind is vandaag onze reisgenoot. Bovendien zijn er weer de nodige colletjes te bedwingen. Gelukkig kent Spanje veel bakkerijen waar je ook je kopje koffie kunt bestellen. Dus met dat ontbijt komt het dik in orde.
Hier in de Navarrastreek ofwel Spaans Baskenland wisselen koren- en wijnvelden elkaar af. Ook bezoeken we verschillende kerken die elkaar lijken af te willen troeven in barokke protserigheid.
Wind, kerkjes en terrasjes nemen vandaag veel tijd in beslag en pas tegen half 6 bereiken we in Logrono een camping: veruit de duurste (€40) met de kleinste plek tot nu toe.
We besluiten deze vrijdagavond het bruisende uitgaansleven van Logrono te verkennen en doen ons - geheel in Spaanse stijl - tegoed aan een uitgebreide tapasmaaltijd. Ook pikken we nog even het staartje mee van een operavoorstelling op het plein.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hansje:
    30 juni 2017
    Veel kilometers weer dus. Jullie zien er evenwel goed Uit!
  2. Job van den Berg:
    1 juli 2017
    Dag mannen, goed om weer even bij te lezen. Wat een bijzondere verhalen en ontmoetingen ( en mooie foto's Johan!), en goed om te merken dat jullie inmiddels tegen werkelijk alle omstandigheden bestand zijn. Benieuwd wat het prachtige noorden van Spanje jullie allemaal no gaat brengen. Goede reis weer!!