Van Bastogne naar Montmedy, 83 km

7 juni 2017 - Montmédy, Frankrijk

Dat je met meer reist heeft zo zijn voordelen. Je houdt elkaar in de gaten of je niets vergeet onderweg. Ik sta voorlopig bovenaan de lijst van vergeten reisspullen. Dat heeft me al mijn fietsbril gekost.
Vandaag begint opnieuw koud en nat en met weer veel venijnige klimmetjes. Maar we weten desondanks genoeg te beleven. Met twee hoogtepunten: de abdij d'Orval, een prachtig middeleeuwse klooster met een nog actieve brouwerij en de basiliek van Avioth in Frankrijk. In deze kerk steekt Johan een kaarsje op voor een behouden tocht. In beide kerken weet hij zelfs een mooi Santiagostempel te scoren.

1. Job van den Berg:
    7 juni 2017
    Na enkele dagen bijgelezen! Wat hebben jullie al veel beleefd. Benieuwd of in het hoofd het ritme, de inspanningen en de rust van het fietsen al verankerd raakt. Goede reis de komende dagen naar Arpheuilles!
  2. Jeanette Renders:
    8 juni 2017
    Dat schiet al aardig op heren!
  3. Gerard Willemsen:
    8 juni 2017
    Jullie hebben er goed de vaart in, ondanks het slechte weer. Mooie foto's ook. En leuk om die bekende plaatsen opnieuw te zien. Brengt mooie herinneringen en ook wat heimwee naar boven.
  4. Kees de Ruiter:
    8 juni 2017
    Bij ons was er niemand om het geld te innen voor de camping , hoe gaat dat met jullie.
    Mooie verhalen je beleefd weer in stukje van ons reis.