Afsluiting

12 juli 2017 - Santiago de Compostela, Spanje

Vanochtend zijn onze wegen uiteen gegaan. Vanaf nu geeft ieder van ons zijn eigen vervolg aan deze reis. En we zien er natuurlijk alllemaal heel erg naar uit onze geliefden na zes weken weer terug te zien.

We willen iedereen bedanken voor de getoonde interesse voor ons reisblog en de inspirerende reacties via het blog, de app of de mail. We zijn heel blij met alle tips, aanmoedigingen, complimenten en de eigen ervaringen.
En we hopen jullie natuurlijk later nog eens uitgebreid bij te kunnen praten. Want wij raken over deze ervaring niet snel uitgepraat.

Adios!
Henk, Johan, Ben

1. Hansje:
    12 juli 2017
    Mijn innige dank voor deze blogspot, ik heb er enorm van genoten. Fijne dagen met jullie geliefden
  2. Anne:
    Beste Mannen,
    Met veel plezier heb ik dagelijks de in poëtische bewoordingen beschreven Verhalen gelezen en de prachtige foto's bekeken. Het was een mooie reis ook vanaf afstand. Dank. Groet, Anne
  3. Gerard Willemsen:
    12 juli 2017
    Het gaat jullie goed. Ik zal de dagelijkse verhalen missen.
  4. Cor van Dijk:
    12 juli 2017
    We hebben genoten van de leuke stukjes. Nog veel plezier en een goede reis terug!
  5. Henk van Tilburg:
    13 juli 2017
    Mooie verhalen, Henk, Johan en Ben!
  6. Anke:
    13 juli 2017
    Dank voor de mooie verhalen. Was erg leuk om jullie te volgen in woord en beeld!
  7. Peter Paffen:
    16 juli 2017
    Dank voor alle verslagen! Het was leuk om jullie reis zo te volgen!
  8. Wilma Mulder:
    16 juli 2017
    dag Johan, Henk en Ben,

Ik heb vandaag nog eens door al jullie reisverhalen gelopen...wat een enorme ervaring moet dat zijn geweest. En bovenal wat een geweldige prestatie. Om ontzettend trots op te zijn. Vervelend dat jullie net op het laatst nog overvallen werden door een virus. Nu eerst maar lekker bijkomen met jullie families. Geniet ook hier weer van. Tot thuis:)