St. Jean, rustdag

28 juni 2017 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Deze woensdag blijven we nog een extra dag op de camping. Om nog wat langer te genieten van het stadje en om de krachten te sparen voor onze tocht naar Spanje.
's Morgens maken we een wandeling naar de citadel langs hoge stadsmuren en op de top kunnen we genieten van een mooi panorama over de stad en de bergen in de omtrek.
's Middags zitten we het ene moment in de zon aan onze lunch en het volgende moment barst een onweersbui los en kunnen we nog net bijtijds een veilig heenkomen zoeken in onze tent. Hevige hoosbuien kletteren op onze tentjes waar we ons overgeleverd voelen aan het natuurgeweld. Henk voelt zelfs het water onder zijn tent doorstromen en moet een dammetje met zijn bagage bouwen om te voorkomen dat het water naar binnen stroomt.

1. Bea van de Hoef:
    29 juni 2017
    Wat een geweldige ervaring zal deze fietstocht voor jullie zijn. Het steeds wisselende landschap, het weer waar je mee hebt te dealen, de fysieke en psychische inspanning die gevraagd wordt, ontmoetingen met voorbijgangers. Ik geniet van de verhalen en mooie foto's.
    Goed vervolg van jullie tocht!
  2. Hansje:
    30 juni 2017
    Ben heb je dat hoofddeksel gekocht?